Pagina's

dinsdag 23 oktober 2012

Wol in de aanbieding! Ruilen misschien?

Afgelopen week
Via Marktplaats
Een kek kastje 
Op de kop getikt

Eindelijk een plekje
Voor al mijn wol
Een beetje orde scheppen 
In de chaos zeg maar

Uit alle hoeken en gaten
Laatjes en kastjes
Dozen en mandjes
Komt wol tevoorschijn

Soms gekocht
Maar vaak gekregen
Van mam, oma, een tante of buurvrouw
Wol all over!

Een beetje veel wol om eerlijk te zijn...
Dus na het maken van een selectie
Heb ik nog een boel over
Wat ik waarschijnlijk niet ga gebruiken

Kan ik er iemand anders blij mee maken
Misschien ruilen tegen iets anders?
Of verzenden tegen verzendkosten
Ik hoor het graag!


Er zit acryl garen bij, maar ook zuiver scheerwol!
Vragen of ruilvoorstel?
Mail gerust naar;
handigean(apestaart)hotmail(punt)nl

let op; punt.NL!

p.s. Je kan ook nog altijd meedoen aan de Give Away!

1 opmerking:

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel!
Ik zal hier soms ook terug reageren.
Natuurlijk mag je me ook altijd mailen op handigean(@)hotmail(.)nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...