Pagina's

vrijdag 9 november 2012

Col Shawl


Een hele tijd geleden
Kreeg ik een set brei-ringen cadeau
Al wist ik toen nog niet
Dat je die dingen zo noemt

Brei-ring
Knifty Knitter
Voor mij was het gewoon een 
"Mega-punnick-geval"

En daar kan je best leuke dingen mee
Daar kwam ik achter
Nadat ze bijna twee jaar
Ongebruikt in de kast hadden gelegen

Wol; Romy van Red Heart. Gekocht bij Hema.

Een col-sjaal is echt in een mum van tijd gemaakt!
Ongelooflijk hoe snel dat gaat
En iedereen kan het!
Geloof mij nu maar


Van de restjes wol
Maakte ik een broche
Het bloemetjes-patroon bedacht ik zelf
Gehaakt, dat dan weer wel


En aangezien ik bij gebrek aan beter
Zelf model moest spelen
Was ik dan ook het model dat nat werd ;)

Geniet van jullie weekend!



3 opmerkingen:

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel!
Ik zal hier soms ook terug reageren.
Natuurlijk mag je me ook altijd mailen op handigean(@)hotmail(.)nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...